logo

Filozofski fakultet

Sveučilišta u Zagrebu

Poziv na radionicu

Pozivaju se svi zainteresirani sadašnji i budući profesori Filozofskog fakulteta na radionicu organiziranu u sklopu aktivnosti Programskih ugovora za 2014./15. godinu na temu Važnost uspostavljanja odnosa povjerenja učenika s nastavnikom te rješavanje problematičnih ponašanja učenika. Radionica će se održati 11.06.2015. u trajanju od 10:00 do 14:00 u konferencijskoj dvorani knjižnice Filozofskog fakulteta. Zbog ograničenog broja mjesta, obavezna je prijava na http://ksiz.ffzg.unizg.hr/radionica/prijavnica/. Detalji pod opširnije.

OPŠIRNIJE:

Važnost uspostavljanja odnosa povjerenja učenika s nastavnikom
te rješavanje problematičnih ponašanja učenika

Datum održavanja: 11.06.2015.
Vrijeme održavanja: 10:00 do 14:00
Mjesto održavanja: Konferencijska dvorana (2. kat knjižnice Filozofskog fakulteta)

Zbog ograničenog broja mjesta, obavezna je prijava za radionicu (najkasnije do 09.06.2015.) na stranici: http://ksiz.ffzg.unizg.hr/radionica/prijavnica/

O radionici:
Cilj radionice je dublje razumijevanje učeničke (adolescentske) problematike u ponašanju kroz sagledavanje korijena tih nepoželjnih ponašanja, a sve s ciljem preveniranja te primjerenog odgovora kod nepoželjnog ponašanja i ostvarenja kvalitetnijeg odnosa povjerenja s učenicima. Neželjena ponašanja mogu biti posljedica legitimnih razvojnih procesa u adolescentskom mozgu, ali i povrjeđujućih ranih iskustava koja se iskazuju u periodu novog vala razvoja mozga u adolescenciji u vidu problematičnog ponašanja. Odnos autoriteta prema adolescentu u kritičnim situacijama će značajno odrediti njegov daljnji razvoj i sazrijevanje.

Kome je radionica namijenjena:
Radionica je namijenjena sadašnjim i budućim profesorima i nastavnicima koji rade s adolescentskom populacijom i koji žele dublje razumjeti svoje učenike kroz upoznavanje adolescentskog mozga i stvarnih korijena problema u ponašanju te kroz to dobiti inspiraciju za razvojno poticajan odnos prema učenicima.

O predavaču:
Tomislav Kuljiš, autor, predavač, terapeut, svoj rad je posvetio istinskom razumijevanju čovjeka integrirajući psihologiju, neurologiju i fiziologiju te sagledavajući važnost iskustava iz ranog formativnog perioda i adolescencije na buduće funkcioniranje osobe. Terapeut je integrativne tjelesno orijentirane psihoterapije, a trenutno se dodatno educira za psihoterapeuta Kibernetike i sistemske psihoterapije i Emotional focussing terapije za parove. Autor je programa ‘Roditeljstvo i rani razvoj’ koji se provodi u Centru Prirodno roditeljstvo čiji je osnivač, kao i četverogodišnjeg programa edukacije i treninga za terapeuta rane razvojno-odnosne traume.
Držao je predavanja na međunarodnim kongresima poput Person in Medicine and Healthcare, Science and Art, Hrvatskom kongresu Prevencija i rehabilitacija u psihijatriji, International Neuropsychiatric Congress, Tjedan mozga, Summer Stroke School.