Talijanski jezik za akademske potrebe 2

line1tan

  
OPĆE INFORMACIJE
Nositelj predmetadr. sc. Arijela Fabrio, viša predavačica
Naziv predmetaTalijanski jezik za akademske potrebe 2
Suradnici
Studijski programpreddiplomski / diplomski
Status predmetaobvezni
Bodovna vrijednost (ECTS)2 ECTS
Način izvođenja nastave30V + e-učenje
OPIS PREDMETA
Ciljevi predmetaUsvajanje i razvijanje osnova talijanskog jezika i gramatike. Početno razvijanje vještina pisanja i čitanja teksta na stranom jeziku te početno svladavanje vještine izražavanja na stranom jeziku. Usvajanje osnovnog vokabulara te prvotno usvajanje vokabulara jezika struke.
Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosiKoristiti strani jezik u stručnoj komunikaciji
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave1. nastavna jedinica:
Ponavljanje obrađenih gramatičkih jedinica i usvojenog vokabulara iz prethodnog semestra kroz rad na kraćem stručnom tekstu. Vježbe i zadaci, podjela studenata u grupe kao poticaj za diskusiju putem međusobnog postavljanja pitanja i odgovora na temu teksta. Upute za domaću zadaću. Upute za izradu prezentacija izabranog teksta.

2. nastavna jedinica:
Obrada glagolskog vremena futur jednostavni, slušanje audio materijala. Usvajanje novog vokabulara i izraza, vježbe i zadaci. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće. Prezentacija izabranog teksta.

3. nastavna jedinica:
Tekst i lekcija iz obvezatnog udžbenika, slušanje audio materijala. Usvajanje novog vokabulara i izraza. Provjera razumijevanja usvojene gramatičke jedinice. Poticaj na konverzaciju putem ponuđenih ilustracija, podjela studenata u grupe. Provjera prethodne domaće zadaće i priprema sljedeće. Prezentacija izabranog teksta.

4. nastavna jedinica:
Tekst i lekcija iz obvezatnog udžbenika, slušanje audio materijala.
Futur složeni, vježba. Usvajanje novog vokabulara i izraza, vježbe i zadaci. Kraći stručni tekst, podjela studenata u grupe, obrada po odlomcima teksta. Domaća zadaća vezana uz tekst, provjera prethodne. Prezentacija izabranog teksta.

5. nastavna jedinica:
Tekst i lekcija iz obvezatnog udžbenika, slušanje audio materijala.
Vježbe i zadaci. Ponavljanje prepozicija, zadaci. Kraći tekst kao prijedlog čitanja i poticaj na diskusiju u obliku dijaloga studenata podijeljenih u grupe. Provjera i diskusija prethodne domaće zadaće, priprema sljedeće. Prezentacija izabranog teksta.

6. nastavna jedinica:
Futur u svrhu pretpostavke, vježbe i zadaci. Provjera obrađenog teksta, poticaj na diskusiju putem postavljanja ključnih pitanja po odlomcima. Ključne riječi i ideje kao vodilje pismenog sažetka teksta. Prijedlog domaće zadaće i provjera prethodne. Prezentacija izabranog teksta.

7. nastavna jedinica:
Tekst i lekcija iz obvezatnog udžbenika, slušanje audio materijala.
Stjecanje i primjena novog proširenog vokabulara kroz leksičke vježbe i zadatke. Rad na tekstu kao primjena novog vokabulara. Provjera i diskusija prethodne domaće zadaće i priprema sljedeće. Prezentacija izabranog teksta.

8. nastavna jedinica:
Tekst i lekcija iz obvezatnog udžbenika, slušanje audio materijala.
Ponavljanje obrađenih glagolskih vremena u indikativu kroz vježbe i zadatke. Kraći tekst na temu svakodnevne situacije kao vježba čitanja i razumijevanja, širenja vokabulara. Isti tekst kao pismena obrada za sljedeću domaću zadaću te provjera i diskusija prethodne. Prezentacija izabranog teksta.

9. nastavna jedinica:
Tekst i lekcija iz obvezatnog udžbenika, slušanje audio materijala.
Obrada nove gramatičke jedinice, pluskvamperfekt. Pregled novog vokabulara. Vježbe i zadaci. Provjera i diskusija prethodne domaće zadaće te priprema sljedeće. Prezentacija izabranog teksta.

10. nastavna jedinica:
Tekst iz dodatne literature koji obuhvaća dosad stečena leksička i gramatička znanja te širi vokabular. Obrada teksta putem ključnih odlomaka, ideja i riječi. Ponavljanje glagolskih vremena u indikativu i prepozicija. Domaća zadaća: priprema kraćeg teksta po izboru. Prezentacija izabranog teksta

11. nastavna jedinica:
Izabrani tekstovi studenata i njihovo samostalno prezentiranje. Komentar i diskusija o izlaganju. Tekst i lekcija iz obvezatnog udžbenika. Kratki prijevod kao provjera stečenoga znanja. Priprema kraće domaće zadaće. Prezentacija izabranog teksta.

12. nastavna jedinica:
Izabrani tekstovi studenata i njihovo samostalno prezentiranje. Komentar i diskusija o izlaganju. Tekst i lekcije iz obvezatnog udžbenika. Vježbe i zadaci kao provjera usvojenog gradiva. Kratki prijevod kao provjera stečenoga znanja. Provjera i diskusija prethodne domaće zadaće te priprema kraće sljedeće. Prezentacija izabranog teksta.

13. nastavna jedinica:
Izabrani tekstovi studenata i njihovo samostalno prezentiranje. Komentar i diskusija o izlaganju. Tekst i lekcije iz obvezatnog udžbenika. Vježbe i zadaci u lekciji. Kratki prijevod kao provjera stečenoga znanja. Provjera prethodne i priprema kraće sljedeće domaće zadaće. Prezentacija izabranog teksta.

14. nastavna jedinica:
Kratki prijevod kao provjera stečenoga znanja. Izabrani tekstovi studenata i njihovo samostalno prezentiranje. Komentar i diskusija o izlaganju. Pregled obrađenog gradiva u svrhu pripreme za završni ispit. Prezentacija izabranog teksta.

15. nastavna jedinica:
Pregleda obrađenog i usvojenog gradiva u svrhu pripreme za završni ispit. Prezentacija izabranog teksta.
Vrste izvođenja nastave: vježbe
Obveze studenataAktivno sudjelovanje na nastavi te redovito pohađanje vježbi. Redovito pisanje domaće zadaće. Kraće usmeno izlaganje. Provjera stečenog znanja na završnom ispitu.
Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija)1) Loredana Chiappini, Nuccia de Filippo: Un giorno in Italia 1, 2002., Bonacci editore, Roma
2) Janfrancesco, E.: Parla e scrivi, 2002, Cendali editore
3) Susanna Nocchi: Grammatica pratica della lingua italiana, 2006., Alma edizioni, Firenze
4) Bertoni, Nocchi: Le parole italiane, Alma edizioni, 2003., Firenze
5) Barreca, Cogliandro, Murgia: Palestra italiana, 2003., Bonacci editore, Roma
6) Bailini, Consonno: I verbi italiani, 2004., Alma edizioni, Firenze
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskoga programa)1) dr. Jernej, J.: Konverzacijska talijanska gramatika, 1982., Školska knjiga
2) Amato, C.: Mondo Italiano, Bonacci editore, 1999., Roma
3) Enciclopedia Garzanti Universale, Aldo Garzanti Editore, 1998.
4) Vježbe i materijali sa Internetskih stranica.
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija