Španjolski jezik za akademske potrebe 2, III. godina učenja

line1tan

  
OPĆE INFORMACIJE
Nositelj predmetadr. sc. Jagoda Večerina Tomaić, viša predavačica
Naziv predmetaŠpanjolski jezik za akademske potrebe 2
SuradniciMatijević Ana, predavač
Studijski programpreddiplomski / diplomski
Status predmetaobvezni / izborni
Bodovna vrijednost (ECTS)2 ECTS
Način izvođenja nastave30V + e-učenje
OPIS PREDMETA
Ciljevi predmetaKolegij se koncentrira na služenje stručnom literaturom. Vježbanje prezentacije stručne teme. Pisanje sažetka i eseja o stručnoj temi.
Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosiObogaćivanje jezičnih i gramatičkih struktura, vokabulara i čitanja u svrhu razumijevanja općenitog značenja teksta. Primjena usvojenih jezičnih struktura i vokabulara kroz pisanje i komunikaciju.
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave1. nastavna jedinica:
Provjera znanja. Inicijalni test. Dogovaranje o seminarskim radovima tijekom ovog semestra. Pitanja – odgovori.
2. nastavna jedinica:
Ponavljanje osnovnih stečenih znanja iz prošlog semestra, diskusije na aktualne teme, vezane uz grupe studija prisutnih studenata, ponavljanje gramatičkih jedinica, usvojenih u prošlom semestru.
3. nastavna jedinica:
Tekst i lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Provjera tekstualnih kompetencija. Ponavljanje vremena: imperfekt, perfekt, aorist. Vježbe, zadaci. Prvi seminarski rad u trajanju od minimalno deset minuta. Diskusija.
4. nastavna jedinica:
Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Sažetak teksta dužine 1 kartice, pisanje ključnih riječi, snalaženje u stručnom tekstu uz pomoć rječnika. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći. Drugi seminarski rad u trajanju od minimalno desetak minuta. Diskusija.
5. nastavna jedinica:
Sažetak teksta dužine 2 kartice, usvajanje novih izraza, vađenje ključnih riječi i pojmova. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Treći seminarski rad u trajanju od minimalno deset minuta. Diskusija i zadaća na temu seminarskog rada.
6. nastavna jedinica:
Ponavljanje svih do sada usvojenih gramatičkih cjelina. Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Aktivna diskusija o aktualnoj temi iz neke grane humanističkih znanosti u trajanju od 5-6 minuta. Zadaci. Četvrti seminarski rad u trajanju od minimalno desetak minuta. Diskusija. Zadaća.
7. nastavna jedinica:
Grupna zadaća: tekst s Interneta pripremiti za sljedeću nastavnu jedinicu. pluskvamperfekt-ponavljanje, vježbe i zadaci. Kraći dodatni tekst kao prijedlog čitanja za domaću zadaću. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći. Peti seminarski rad u trajanju od minimalno deset minuta. Diskusija. Zadaća.
8. nastavna jedinica:
Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Dodatni tekst kao vježba za vađenjem ključnih riječi i pojmova. Kontrolna zadaća u obliku mini testa sa zaokruživanjem točnog odgovora. Šesti seminarski rad u trajanju od deset minuta. Diskusija.
9. nastavna jedinica:
Pisanje eseja na aktualnu, unaprijed dogovorenu temu. Navođenje studenata na retorički dijalog i diskusiju. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Sedmi seminarski rad u trajanju od minimalno deset minuta. Diskusija. Zadaća.
10. nastavna jedinica:
Novinski tekst, rad u grupama po tri-četiri studenta, diskusija i razgovor o temi. Osmi seminarski rad u trajanju od minimalno desetak minuta. Imaginarna diskusija suprotstavljenih strana, vezano uz temu seminarskog rada: za i protiv, argumentiranje, studenti se dijele u dvije grupe.
11. nastavna jedinica:
Provjera gramatike i usvojenog stručnog vokabulara Dva seminarska rada u trajanju svaki po deset minuta. Diskusija.
12. nastavna jedinica:
Tekst s Interneta, pripremiti za sljedeću nastavnu jedinicu. Diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Kontrolna zadaća u obliku testa s nadopunom ili dodavanjem riječi koje nedostaju. Dva seminarska rada u trajanju svaki po desetak minuta. Diskusija. Zadaća
13. nastavna jedinica:
Odlazak u Aulu Cervantes. Rad na računalima. Izbor teme uz konzultacije s prof. Consuelo Elias. Razgovor i diskusija na zadanu temu. Zadaća, vezana uz rad u Auli Cervantes. Provjera faze čitanja obvezne literature: knjige španjolskog autora po izboru.
14. nastavna jedinica:
Konjunktiv prezenta, perfekta, imperfekta i pluskvamperfekta kroz razne zadatke iz obvezne knjige i dodatnih materijala. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Dva seminarska rada u trajanju svaki po deset minuta. Diskusija.
15. nastavna jedinica:
Pripreme za završni ispit. Preostali seminarski radovi. Diskusija.
Vrste izvođenja nastave: vježbe
Obveze studenataAktivno sudjelovanje na nastavi te redovito pohađanje vježbi. Redovito pisanje zadanih vježbi. Provjera stečenog znanja kolokvijem na kraju prvog semestra. Obvezni seminar iz područja grupe koju student studira. Knjiga do 150 stranica na španjolskom jeziku.
Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija)1. V. Mindoljević: El Flechazo 2-3, Školska knjiga Zagreb, 2012.
2. Knjiga španjolskog autora po izboru, minimalno 100 stranica.
3. Stručna literatura prema izboru voditeljice kolegija.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskoga programa)1. Etapas 6, Edinumen, Madrid, 2012.
2. dr. V. Vinja: Gramatika španjolskog jezika, Školska knjiga, Zagreb, 2010.
3. M. Moliner: Diccionario de uso del español, Gredos, 2012.
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija