OPĆE INFORMACIJE | |
Nositelj predmeta | dr. sc. Jagoda Večerina Tomaić, viša predavačica |
Naziv predmeta | Španjolski jezik za akademske potrebe 2 |
Suradnici | Matijević Ana, predavač |
Studijski program | preddiplomski / diplomski |
Status predmeta | obvezni / izborni |
Bodovna vrijednost (ECTS) | 2 ECTS |
Način izvođenja nastave | 30V + e-učenje |
OPIS PREDMETA | |
Ciljevi predmeta | Služenje stručnom literaturom. Vježbanje prezentacije stručne teme na kongresima. Pisanje sažetka za znanstvene skupove. Pisanje eseja o stručnoj temi. |
Ishodi učenja na razini programa kojima predmet pridonosi | Usvajanje jezičnih i gramatičkih struktura, vokabulara i čitanja u svrhu razumijevanja općenitog značenja teksta. Primjena usvojenih jezičnih struktura i vokabulara kroz pisanje i komunikaciju temeljenu na svakodnevnim situacijama iz područja načina života u Španjolskoj, njezine kulture i civilizacije. |
Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave | 1. nastavna jedinica: Upoznavanje s obvezama studenata tijekom semestra - zadaće, aktivnost na nastavi, seminarski rad. 2. nastavna jedinica: Ponavljanje osnovnih stečenih znanja iz prošlog semestra, diskusije na aktualne teme, vezane uz grupe studija prisutnih studenata, ponavljanje gramatičkih jedinica, usvojenih u prošlom semestru. 3. nastavna jedinica: Provjera tekstualnih kompetencija. Tekst i lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Ponavljanje vremena: imperfekt, perfekt, aorist. Vježbe, zadaci. Prvi seminarski rad u trajanju od najviše deset minuta. Diskusija. 4. nastavna jedinica: Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Sažetak teksta dužine 1 kartice, pisanje ključnih riječi, snalaženje u stručnom tekstu uz pomoć rječnika. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći. Drugi seminarski rad u trajanju od desetak minuta. Diskusija. 5. nastavna jedinica: Sažetak teksta dužine 2 kartice, usvajanje novih izraza, vađenje ključnih riječi i pojmova. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Treći seminarski rad u trajanju od deset minuta. Diskusija. 6. nastavna jedinica: Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Aktivna diskusija o aktualnoj temi iz neke grane humanističkih znanosti u trajanju od 5-6 minuta. Zadaci. Četvrti seminarski rad u trajanju od desetak minuta. Diskusija. 7. nastavna jedinica: Grupna zadaća: tekst s Interneta pripremiti za sljedeću nastavnu jedinicu. pluskvamperfekt-ponavljanje, vježbe i zadaci. Kraći dodatni tekst kao prijedlog čitanja za domaću zadaću. Provjera i diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći. Peti seminarski rad u trajanju od deset minuta. Diskusija. 8. nastavna jedinica: Lekcija iz obveznog udžbenika, slušanje audio materijala. Dodatni tekst kao vježba za vađenje ključnih riječi i pojmova. Kontrolna zadaća u obliku mini testa sa zaokruživanjem točnog odgovora. Šesti seminarski rad u trajanju od deset minuta. Diskusija. 9. nastavna jedinica: Pisanje eseja na aktualnu, unaprijed dogovorenu temu. Navođenje studenata na dijalog, vezan uz dogovorenu temu. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Sedmi seminarski rad u trajanju od deset minuta. Diskusija. 10. nastavna jedinica: Odlazak u Aulu Cervantes. Rad na računalima. Izbor teme uz konzultacije s prof. Consuelo Elias. Novi tekst s Interneta, rad u grupama po tri-četiri studenta, diskusija i razgovor o temi. Osmi seminarski rad u trajanju od deset minuta. Diskusija. 11. nastavna jedinica: Kratki kontrolni test provjere gramatike i usvojenog stručnog vokabulara Dva seminarska rada u trajanju svaki po deset minuta. Diskusija. 12. nastavna jedinica: Izborni zadatak: tekst s Interneta, pripremiti za sljedeću nastavnu jedinicu. Diskusija o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Kontrolna zadaća u obliku testa s nadopunom ili dodavanjem riječi koje nedostaju. Dva seminarska rada u trajanju svaki po desetak minuta. Diskusija. 13. nastavna jedinica: Odlazak u Aulu Cervantes. Rad na računalima. Izbor teme uz konzultacije s prof. Consuelo Elias. Razgovor i diskusija na zadanu temu. 14. nastavna jedinica: Konjunktiv prezenta, perfekta, imperfekta i pluskvamperfekta kroz razne zadatke iz obvezne knjige i dodatnih materijala. Provjera i razgovor o prethodnoj domaćoj zadaći te priprema sljedeće zadaće. Dva seminarska rada u trajanju svaki po deset minuta. Diskusija. 15. nastavna jedinica: Pripreme za završni ispit. Preostali seminarski radovi. Diskusija. |
Vrste izvođenja nastave: | vježbe |
Obveze studenata | Aktivno sudjelovanje na nastavi te redovito pohađanje vježbi. Redovito pisanje zadanih vježbi. Provjera stečenog znanja kolokvijem na kraju prvog semestra. Obvezni seminar iz područja grupe koju student studira. |
Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) | 1. V. Mindoljević: El Flechazo 4, Školska knjiga Zagreb, 2012. 2. Knjiga španjolskog autora po izboru, minimalno 150 stranica. 3. Stručna literatura prema izboru voditeljice kolegija. |
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskoga programa) | 1. Etapas 10, Edinumen, Madrid, 2012. 2. dr. V. Vinja: Gramatika španjolskog jezika, Školska knjiga, Zagreb, 2010. 3. M. Moliner: Diccionario de uso del español, Gredos, 2012. |
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih kompetencija | |