Odsjek za germanistiku Filozofski fakultet Sveuilite u Zagrebu
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Opis kolegija: Vještina pisanja prezentacija i govora Ispis

Okvirni sadržaj predmeta: Kolegij će pružiti uvid u pisanu pripremu prezentacija i govora. Uvježbavat će se grafička rješenja pisanog oblika prezentacija. Naglasak će biti na jezičnoj kvaliteti. Proširivat će se potrebni leksički i gramatički sadržaji.

Razvijanje općih i specifičnih kompetencija (znanja i vještina): Studenti će se osposobiti za samostalno snalaženje u određenim komunikacijskim situacijama na njemačkom jeziku te dobiti podlogu za cjeloživotno usavršavanje. Ovladat će vještinom pisanja teksta prezentacije, uručka i govora s različitih tematskih područja na njemačkom jeziku. Naučit će raščlanjivati i sažimati složene sadržaje iz poslovne prakse njemačkoga govornog područja.

Oblici provođenja nastave, način sudjelovanja polaznika u provedbi predmeta i način provjere znanja: Pojedinačni, grupni rad, rad u paru i frontalna nastava

Popis obvezne literature: Duden: Reden halten – leicht gemacht (2007). Mannheim, Leipzig, Wien, Zürich: Dudenverlag. Eismann, Volker (2006): Erfolgreich bei Präsentationen – Training berufliche Kommunikation. Berlin: Cornelsen Verlag. Stelzer-Rothe, Thomas (2008): Vorträge halten – persönliche Vorbereitung. Berlin: Cornelsen Verlag.

Popis dopunske literature: Deutsches Universalwörterbuch (2006). Mannheim, Leipzig, Wien, Zürich: Dudenverlag. Reynolds, Garr (2008): Zen oder die Kunst der Präsentation. München: Addison-Wesley Verlag. Schiffer, Penny/von der Linde, Boris (2002): Mit Soft Skills mehr erreichen. München: mvg-Verlag. Wittenzellner, Christine (2001): Präsentieren. München: Gräfe und Unzer Verlag.

Bodovna vrijednost: 5 ECTS što odgovara vremenu uloženom u ukupne aktivnosti polaznika, za pripremu praćenja nastave i pripremu za pismenu provjeru zadane komunikacijske vještine.

Način polaganja ispita: Pismena provjera zadane komunikacijske vještine.

Način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe programa: Studentska anketa s kvantitativnim i kvalitativnim parametrima.