Odsjek za germanistiku Filozofski fakultet Sveuilite u Zagrebu
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Opis kolegija: Vještina pregovaranja Ispis

Okvirni sadržaj predmeta: Kolegij će se baviti vještinom pregovaranja. Uvježbavat će se priprema pregovora, sudjelovanje na pregovorima te njihovo vođenje. U sklopu pisane produkcije naglasak će biti na vođenju bilješki. Posebna će se pozornost usmjeriti na uvježbavanje nekih tzv. mekih vještina (uljudnost, kreativnost u izražavanju, argumentiranje vlastitog mišljenja). Analizirat će se, uspoređivati te simulirati autentične situacije usmene i pismene komunikacije. Pritom će se utvrđivati potrebni leksički i gramatički sadržaji.

Razvijanje općih i specifičnih kompetencija (znanja i vještina): Studenti će se osposobiti za samostalno snalaženje u određenim komunikacijskim situacijama na njemačkom jeziku te dobiti podlogu za cjeloživotno usavršavanje. Moći će osvijestiti te usavršiti verbalno i neverbalno ponašanja na pregovorima, i u ulozi sudionika i u ulozi voditelja. Svladat će pravila vođenja bilješki. Proširit će leksik i gramatičko znanje.

Oblici provođenja nastave, način sudjelovanja polaznika u provedbi predmeta i način provjere znanja: Pojedinačni, grupni rad, rad u paru i frontalna nastava

Popis obvezne literature: Eismann, Volker (2006): Erfolgreich in Verhandlungen – Training berufliche Kommunikation. Berlin: Cornelsen Verlag. Janka, Franz (2000): Verhandlungsstrategien. Niedernhausen: Falken-Verlag.

Popis dopunske literature: Deutsches Universalwörterbuch (2006). Mannheim, Leipzig, Wien, Zürich: Dudenverlag. Schiffer, Penny/von der Linde, Boris (2002): Mit Soft Skills mehr erreichen. München: mvg-Verlag.

Bodovna vrijednost: 5 ECTS što odgovara vremenu uloženom u ukupne aktivnosti polaznika, pripremi za praćenje nastave, pripremi za usmenu i pismenu provjeru zadane komunikacijske vještine.

Način polaganja ispita: Usmena i pismena provjera zadane komunikacijske vještine.

Način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe programa: Studentska anketa s kvantitativnim i kvalitativnim parametrima.