Opis kolegija: Jezik i reklame |
Naziv kolegija: Jezik i reklame Izvođač/ica: dr. sc. Zrinjka Glovacki-Bernardi, red. prof. ECTS bodovi: 2 Jezik: njemački Trajanje: jedan semestar Status: izborni Oblik nastave: 2 S Uvjeti upisa: položen kolegij Osnove jezikoslovlja Ciljevi: uvid u povijesni razvoj reklama; stjecanje znanja o funkciji reklamnih tekstova; stjecanje znanja o jezičnim obilježjima reklamnih tekstova Uloga kolegija u ukupnom kurikulumu: produbljivanje znanja stečenih u uvodnim kolegijima Korištene metode: grupni i individualni rad Sadržaj: 1. uvod, 2.-3. povijesni pregled. 4.-13. analiza primjera 14. i 14. završna izlaganja Literatura: Nina Janich, Werbesprache: ein Arbeitsbuch, Tübingen: Gunter Narr, 3. izd., 2003; Beatrice Dumiche/Hildegard Kläden (Hrsg.), Werbung und Werbesprache, Wilhelmsfeld: gottfried egert verlag, 2008. Studentske obveze i kontrola uspjeha: redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje, seminarski rad |