Odsjek za germanistiku Filozofski fakultet Sveuilite u Zagrebu
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Opis kolegija: Jezik i reklame Ispis

Naziv kolegija: Jezik i reklame

Izvođač/ica: dr. sc. Zrinjka Glovacki-Bernardi, red. prof.

ECTS bodovi: 2

Jezik: njemački

Trajanje: jedan semestar

Status: izborni

Oblik nastave: 2 S

Uvjeti upisa: položen kolegij Osnove jezikoslovlja

Ciljevi: uvid u povijesni razvoj reklama; stjecanje znanja o funkciji reklamnih tekstova; stjecanje znanja o jezičnim obilježjima reklamnih tekstova

Uloga kolegija u ukupnom kurikulumu: produbljivanje znanja stečenih u uvodnim kolegijima

Korištene metode: grupni i individualni rad

Sadržaj: 1. uvod, 2.-3. povijesni pregled. 4.-13. analiza primjera 14. i 14. završna izlaganja

Literatura: Nina Janich, Werbesprache: ein Arbeitsbuch, Tübingen: Gunter Narr, 3. izd., 2003; Beatrice Dumiche/Hildegard Kläden (Hrsg.), Werbung und Werbesprache, Wilhelmsfeld: gottfried egert verlag, 2008.

Studentske obveze i kontrola uspjeha: redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje, seminarski rad