Opis kolegija: Učiteljske vještine u nastavi stranog jezika |
Naziv kolegija: Učiteljske vještine u nastavi stranog jezika Izvođač/ica: Jasminka Pernjek ECTS bodovi: 3 Jezik: njemački Trajanje: jedan semestar Status: izborni kolegij Oblik nastave: seminar, 2 sata tjedno Uvjeti upisa: izborni seminar za studente diplomskog studija Ciljevi: Osvijestiti različite oblike nastavničkih postupaka i razvijati nastavničke vještine studenata/studentica. Uloga kolegija u ukupnom kurikulumu: Kolegij pridonosi stjecanju praktične nastavničke kompetencije te osposobljava studente za kvalitetnije podučavanje njemačkog jezika. Korištene metode: Izlaganja, analize primjera, prezentacije, diskusije, simulacije slučaja, grupni i individualni rad, praktične vježbe. Sadržaj: 1-2: Učiteljske vještine i aktivnosti, analiza stilova podučavanja; 3–4: Verbalno i neverbalno ponašanje nastavnika, interakcija nastavnika s učenicima; 5: Aspekti i tehnike praćenja nastave, analiza ponašanja nastavnika i učenika na temelju video snimaka satova; 6-7: Administracija (dnevnici, imenici), razredništvo, suradnja s roditeljima, stručni ispiti; 8–9: Ocjenjivanje, pravilnik o ocjenjivanju, individualno praćenje i savjetovanje, domaće zadaće; 10–11: Planiranje (godišnje, po nastavnim jedinicama, tjedno, dnevno; nastavni plan i program); 12–13: Odobreni udžbenici, drugi izvori i materijali, upotreba medija, nastavna frazeologija na njemačkom jeziku. profesionalne organizacije; 14–15: Planiranje provedbe jedne nastavne jedinice. Postupci motiviranja i oblici rada u nastavi. Postupci poticanja učenika na sudjelovanje i samostalni rad, organiziranje grupnog rada. Literatura: Grell, J. (1979): Techniken des Lehrerverhaltens. Weinheim und Basel: Beltz, 9. Aufl. - Heidemann, Rudolf (2003): Körpersprache im Unterricht. Wiebelsheim: Quelle & Meyer, 7. Aufl. - Weidemann, Bernd (2002): Gesprächs- und Vortragstechnik. Weinheim usw.: Beltz. Studentske obveze i kontrola uspjeha: usmeni i pismeni zadaci tijekom semestra |